"Begeleiding van A tot Z."
FASE 1 - IDEE
Jouw idee is de start van het traject
We kijken naar wie je bent, wat je wilt, wat je doet en hoe je het doet. Dat vertalen we naar een heldere missie en visie voor jouw bedrijf.
We formuleren waarom jij je onderscheidt van anderen, wie die anderen zijn en hoe de markt er voor jouw business uitziet.
Aan het einde van de eerste fase heb je:
-
Het DNA van jouw bedrijf
-
Bouwstenen voor je ondernemingsplan
FASE 2 - OPZET
Noodzakelijke randvoorwaarden
In deze fase is het zaak om de randvoorwaarden voor jouw bedrijf goed vorm te geven.
Denk hierbij aan een ondernemingsplan, je KvK inschrijving en financiële zaken.
Ik adviseer en lees met je mee.
Aan het einde van de tweede fase heb je:
-
Een ondernemingsplan
-
Noodzakeijke inschrijvingen, verzekeringen en financiële zaken geregeld
FASE 3 - ONTWERP
Let's get creative!
Dit is het moment dat je gaat bepalen hoe jouw bedrijf er visueel uit komt te zien en hoe jouw bedrijf "klinkt".
​
Een visuele identiteit met een huisstijl, logo en fotografie en een tone of voice waarin we samen bepalen wat de basisteksten zijn om mee naar buiten te communiceren.
​
Ik help je bij alle stappen en zorg voor goede briefings naar eventuele grafisch vormgevers en andere externe partijen.
Aan het einde van de derde fase heb je:
FASE 4 - INRICHTING
-
Een huisstijl
-
Basisteksten
-
Alle ingrediënten voor een visuele identiteit
​
Alles samenbrengen
Tijd om alles samen te voegen. Met alle ingrediënten die we in fase 1 t/m 3 hebben voorbereid kunnen we gaan inrichten.
​
Een website, Linkedin, Social Media en andere uitingen.
​
Heb je een externe ruimte? Die richten we in met jouw huisstijl het achterhoofd zodat je daar goed van start kunt.
Aan het einde van de vierde fase heb je:
-
Een heldere visuele identiteit on- en offline
-
Een overzicht van al je beschikbare kanalen en uitingen
-
Een contentkalender
FASE 5 - KICK OFF
Tijd om te vertellen dat je er bent!
Tijd om aan de slag te gaan met het werven van de eerste klanten. Samen kijken we naar wat de beste manier is om van start te gaan, welke communicatiemiddelen daarbij passen en hoe deze worden ingezet.
Aan het einde van de vijfde fase heb je:
-
Jouw eerste klant
-
Een communicatiekalender